Grupy anglojęzyczne

Dołącz do nas

Język angielski
z Native Speakerem

Dołącz do nas

Realizacja zajęć

kolo-realizacja

W ciągu całego dnia przewidzieliśmy czas na zabawę, naukę i wszelkiego rodzaju działania z uwzględnieniem wieku dzieci, ich możliwości i potrzeb mając na względzie pełną realizację Podstawy Programowej wychowania przedszkolnego.

Każdego dnia przed śniadaniem realizujemy

  1. Zabawy swobodne dzieci (manualne, konstrukcyjne, tematyczne, plastyczne).
  2. Pracę indywidualna z dzieckiem mając na celu minimalizowanie trudności rozwojowych oraz rozwijanie uzdolnień i indywidualnych predyspozycji dziecka.
  3. Kształtowanie czynności estetycznych.
  4. Wpajanie nawyków higienicznych i kosmetycznych, kształtowanie czynności samoobsługowych.
  5. Wdrażanie do kulturalnego spożywania posiłków.
  6. Nauka odpowiedzialności poprzez wyznaczanie dyżurów w szatni, sali zabaw, łazience.
  7. Wdrażanie do bezkonfliktowej pracy w grupie, do kształtowania norm i zasad warunkujących zgodną zabawę.

Przed południem realizujemy:

  1. Zajęcia dydaktyczne prowadzone przez nauczyciela.
  2. Rozwijanie myślenia i mowy.
  3. Rozbudzanie aktywności intelektualnej.
  4. Kształtowanie gotowości do nauki pisania i czytania.
  5. Wprowadzanie nowych umiejętności i treści do wszystkich obszarów działalności edukacyjnej.
  6. Edukacja matematyczna.
  7. Zajęcia i zabawy na świeżym powietrzu.
  8. Zajęcia sportowe i ruchowe.
  9. Przestrzeganie bezpiecznej zabawy.
  10. Obserwacje przyrodnicze.
  11. Kształtowanie czynności higienicznych i samoobsługowych.
  12. Kształtowanie nawyku kulturalnego spożywania posiłków.
  13. Nauka solidnego wywiązywania się z powierzonych obowiązków (wyznaczenie dyżurów).
  14. Wdrażanie do bezkonfliktowej pracy w grupie.

Przed podwieczorkiem realizujemy:

  1. Zajęcia twórcze i tematyczne.
  2. Zabawy ruchowe.
  3. Zajęcia ze śpiewem i tańcem.
  4. Kształtowanie sprawności fizycznej podczas ćwiczeń gimnastycznych na świeżym powietrzu lub w Sali.
  5. Czynności organizacyjne i porządkowe (wspólne przygotowanie miejsca pracy, porządkowanie sali i pomieszczeń po zajęciach).
  6. Kształtowanie czynności higienicznych i samoobsługowych.
  7. Kształtowanie nawyku kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków.
  8. Kształtowanie odpowiedzialności poprzez wyznaczanie dyżurów.
  9. Kształtowanie umiejętności społecznych, wdrażanie do przestrzegania zasad i norm warunkujących zgodną i bezkonfliktową zabawę i pracę w grupie.
  10. Najmłodszych grupach czas przeznaczony na odpoczynek i relaksację.

W godzinach popołudniowych realizujemy:

  1. Zabawy na świeżym powietrzu.
  2. Zabawy ruchowe i zajęcia sportowe.
  3. Zabawy swobodne dzieci (plastyczne, konstrukcyjne, tematyczne, gry edukacyjne).
  4. Czytanie książek.
  5. Praca indywidualna z dzieckiem mająca na celu rozwijanie uzdolnień i indywidualnych predyspozycji jak również niwelowanie trudności podopiecznych.
Facebook
YouTube

Zgodnie z ustawą informujemy, że strona wykorzystuje pliki cookies, które ulepszają korzystanie z naszej strony - czytaj więcej...

Akceptuję, nie pokazuj więcej.